Thursday, August 15, 2013

Minyak Beku

Minyak Beku? Di mana? Kalau hampa nak tengok inyak beku kenalah pi Batu Pahat. Bukan tengok minyak yg dah beku.. tempat tu nama Minyak Beku..Pantai Minyak Beku...

 Ini Raya kedua..ex-student farmasi aku (Nazurah-tudung hitam) kat Bkt.Pasir Batu Pahat buat open house. Amira (tudung biru) datang dari S.Alam juga batch yg sama. Tiap2 kali kalu raya di sana memang aku pi umah dia. Pagi2 nak balik Kedah lak singgah kedai makan depa..makan free youu..tapi bukan sebab free aku pi..sebab meraikan ajakn anak murid..itu yg penting

 Lepas gi umah Mama (Nazurah), kami ke rumah sedara sebelak MIL. $ anak dara tu anak kakak ipar aku.. Yana, Ira n kembar Alin dan Wani.

 Raya ketiga..tak dapat pegi jauh2 sebab repair tandas rosak. Dapat ke sini saja.

View memang cantik

 Tunjuk apa tu Emad?

 Sejarah perigi

 
 Ini periginya..tak besar pun..memang berminyak

 Cantikkan?

 Ada perahu nelayan

 Main air..pantai tak boleh utk mandi

 Nunnn banjaran Ledang

 Boleh lepak2

Nak posing juga sebab cantik pemandangan dia.

Duluuu..10 tahun dulu kut..aku penah mai..tak secantik ni. Now dah ada kedai makan tapi hari tu ramai orang la.. ingatkan kami saja yg mai sini time2 raya ni..  Ok girls..jom balik..adik nak tidog.. Esok dah nak balik Kedah.

No comments:

Post a Comment